√ Ενδυνάμωση των ικανοτήτων επιχειρηματολογίας, ενεργητικής ακρόασης και επικοινωνίας.
√ Βελτίωση της ικανότητας λήψης αποφάσεων σε καθεστώτα αβεβαιότητας και έντασης.
√ Κατανόηση και αποτελεσματική χρήση πλήθους διαπραγματευτικών τακτικών και των αντιμέτρων τους.
√ Μείωση έντασης συγκρούσεων που προκαλούνται στο εργασιακό περιβάλλον.
√ Σημαντική αύξηση του ποσοστού επιτυχημένων εκβάσεων, κατά την επίλυση προβλημάτων, κρίσεων και διαπραγματεύσεων.
√ Εξοικονόμηση πολύτιμων δυνάμεων μέσα από τη συνολική διευθέτηση των παράλληλων (εργασιακών ή προσωπικών) συγκρούσεων.
√ Ενίσχυση της ικανότητας αναγνώρισης και εφαρμογής των κατάλληλων στρατηγικών διαπραγμάτευσης, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες (οικονομικές, πολιτικές, νομικές, πολιτισμικές κλπ.).